Чайка В. М. (2005) Дидактико-технологічні знання і вміння в системі підготовки вчителя до здійснення саморегуляції педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 73–76.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Preview |
Анотація
У статті визначено структуру дидактико-технологічних знань, діагностико-прогностичних, самоаналітичних, саморегуляційних умінь як основи здійснення саморегуляції педагогічної діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 13:44 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1044 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |