ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА

Глазунова, Л. О. (2013) ФОРМУВАННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ-ФІЛОЛОГА ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (213kB)

Опис

У дисертаційній роботі досліджено проблему формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. На підставі аналізу філософської, психолого-педагогічної, народознавчої літератури з’ясовано сутність компетентності, естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога, акцентовано увагу на ефективності навчання та виховання молоді засобами народознавства. Визначено структурні та функціональні компоненти, критерії, показники та рівні сформованості естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. Розроблено, теоретично обґрунтовано модель формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства. В роботі доведено, що впровадження моделі з проблеми дослідження на основі поетапної її реалізації сприяє позитивним змінам у рівнях сформованості естетичної компетентності студентів-філологів засобами народознавства. Підготовлено методичні рекомендації щодо підвищення рівня естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: естетична компетентність, засоби народознавства, модель формування естетичної компетентності майбутнього вчителя-філолога засобами народознавства
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 22 Січ 2014 10:37
Останні зміни: 17 Бер 2014 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10468

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу