Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності

Ковальчук О. А. (2013) Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Текст
Download (313kB)

Анотація

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; наукові підходи, вимоги до організації позааудиторної діяльності, її напрями реалізації, принципи, функції, завдання. Теоретично розроблено модель професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній діяльності. Науково обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов і технології професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній роботі. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності майбутнього вчителя математики до професійної самореалізації. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: становлення, професійне становлення вчителя математики, позааудиторна діяльність, педагогічні умови
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 22 Січ 2014 10:46
Оновлення: 26 Серп 2016 20:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10470

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу