Ковальчук О. А. (2013) Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
aref_Ковальчук.doc
Завантажити (313kB)
Анотація
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; наукові підходи, вимоги до організації позааудиторної діяльності, її напрями реалізації, принципи, функції, завдання. Теоретично розроблено модель професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній діяльності. Науково обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов і технології професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній роботі. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності майбутнього вчителя математики до професійної самореалізації. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | становлення, професійне становлення вчителя математики, позааудиторна діяльність, педагогічні умови |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 22 Січ 2014 12:46 |
| Оновлення: | 26 Серп 2016 23:20 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10470 |
| ДСТУ 8302:2015: | Ковальчук О. А. Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2013. |


