Ковальчук, О. А. (2013) Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![]() |
Text
Download (313kB) |
Abstract
Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; наукові підходи, вимоги до організації позааудиторної діяльності, її напрями реалізації, принципи, функції, завдання. Теоретично розроблено модель професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній діяльності. Науково обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов і технології професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній роботі. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності майбутнього вчителя математики до професійної самореалізації. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | становлення, професійне становлення вчителя математики, позааудиторна діяльність, педагогічні умови |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 22 Jan 2014 10:46 |
Last Modified: | 26 Aug 2016 20:20 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10470 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |