Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності

Ковальчук, О. А. (2013) Педагогічні умови професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (313kB)

Abstract

Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній навчально-виховній діяльності. Проаналізовано сутність і взаємозв’язок базових понять дослідження; наукові підходи, вимоги до організації позааудиторної діяльності, її напрями реалізації, принципи, функції, завдання. Теоретично розроблено модель професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній діяльності. Науково обґрунтовано та експериментально перевірено ефективність педагогічних умов і технології професійного становлення майбутнього вчителя математики у позааудиторній роботі. Визначено компоненти, критерії та рівні готовності майбутнього вчителя математики до професійної самореалізації. Основні результати експериментальної роботи впроваджено в навчально-виховний процес вищих навчальних закладів

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: становлення, професійне становлення вчителя математики, позааудиторна діяльність, педагогічні умови
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jan 2014 10:46
Last Modified: 26 Aug 2016 20:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10470

Actions (login required)

View Item View Item