ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТАРШОКЛАСНИКІВ

Семенець, Л. М. (2013) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТАРШОКЛАСНИКІВ. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (446kB)

Abstract

У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми професійно-педагогічної готовності, з’ясовано її зміст і структуру, розкрито теоретико-методологічні основи формування готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей в учнів старших класів. За результатами системного аналізу встановлено зміст і структуру математичних здібностей, обґрунтовано психолого-педагогічні засади їх розвитку в старшокласників. Теоретично обґрунтовано, розроблено та експериментально перевірено концептуальну модель формування професійної готовності майбутніх учителів до розвитку математичних здібностей у старшокласників. Модель дослідження представлено як систему, що містить складові двох ізоморфних підсистем („викладач – студент” і „вчитель – учень”), відображає педагогічні умови їх функціонування, а також розкриває цільовий, змістовий і процесуальний компоненти навчання в процесі професійної підготовки та під час професійно-педагогічної діяльності. Доведено, що розроблена технологія навчання розвиває математичні здібності, активізує учіння елементарної математики, а також забезпечує формування професійно-педагогічної готовності до розвитку математичних здібностей у старшокласників.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: готовність, професійно-педагогічна готовність, майбутні вчителі, математичні здібності, старшокласники, діяльність, система, модель
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 22 Jan 2014 14:03
Last Modified: 17 Mar 2014 09:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10474

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics