Яновська, Л. Г. (2003) Оволодіння навичками та вміннями емоційної саморегуляції діяльності студентів-істориків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). с. 209-211.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (105kB) | Перегляд |
Опис
У статті розкривається питання ефективності формування професійної усталеності майбутніх вчителів історії шляхом застосування однієї з педагогічних умов, як-от: оволодіння навичками та вміннями емоційної саморегуляції діяльності студентів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта D Загальна історія та історія Старого Світу > D Історія (Загальне) |
Користувач, що депонує: | А.В. Крисан |
Дата внесення: | 25 Лист 2008 09:37 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1048 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |