Кривонос О. М. (2013) Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування. Автореферат Докторський thesis, НАПН України.
1.pdf
Завантажити (390kB) | Preview
Анотація
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.02 – теорія та методика навчання (інформатика). – Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2014.
У роботі побудовано і науково обґрунтовано елементи методичної системи формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування, визначено структуру та компоненти зазначених компетентностей. Особливістю цієї методичної системи є підбір всіх її компонентів, які в сукупності сприяють формуванню інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування.
На підставі аналізу науково-методичної літератури визначено структуру інформаційно-комунікаційних компетентностей; уточнено поняття інформаційно-комунікаційних компетентностей вчителя інформатики; розроблено методичні рекомендації та сайт "ZDU Prodjеct". Виділено особливості, найбільш ефективні форми, методи, засоби навчання; розроблено систему формування інформаційно-комунікаційних компетентностей. У роботі наведено результати педагогічного експерименту, які підтверджують ефективність запропонованих елементів методичної системи підготовки майбутніх учителів інформатики в процесі навчання програмування.
Тип ресурсу: | Дисертація або Автореферат (Автореферат Докторський) |
---|---|
Ключові слова: | методика навчання інформатики, вчитель інформатики, програмування, методична система, інформаційно-комунікаційні компетентності |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
Дата подачі: | 23 Січ 2014 13:37 |
Оновлення: | 22 Трав 2025 07:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10489 |