Недашківська, Т. Є. (2007) Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування). Держава та регіони (3). с. 119-125.
Text
Download (97kB) |
Опис
У статті розглядається проблема визначення місця етичних компетенцій у системі професійної компетентності державних службовців. Аналізується асоціативне значення концептів репутація, обов’язок, спілкування у зіставленні з загальномовним та термінологічним. Встановлюються формати відповідних компетенцій
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійна компетентність, етична компетенція, концепт, стимул, реакція, формат компетенції |
Теми: | P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу |
Користувач, що депонує: | лаборант Я.В. Величенко |
Дата внесення: | 15 Лют 2014 06:59 |
Останні зміни: | 25 Вер 2014 11:18 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10586 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |