Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування)

Недашківська, Т. Є. (2007) Етичні компетенції у системі професійної компетентності державних службовців (репутація, обов’язок, спілкування). Держава та регіони (3). с. 119-125.

[img] Text
Download (97kB)

Опис

У статті розглядається проблема визначення місця етичних компетенцій у системі професійної компетентності державних службовців. Аналізується асоціативне значення концептів репутація, обов’язок, спілкування у зіставленні з загальномовним та термінологічним. Встановлюються формати відповідних компетенцій

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна компетентність, етична компетенція, концепт, стимул, реакція, формат компетенції
Теми: P Мова та література > PG Слов'янська група мов, Балтичні мови, Албанські мови і література > Українська
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра слов’янської і германської філології та перекладу
Користувач, що депонує: лаборант Я.В. Величенко
Дата внесення: 15 Лют 2014 06:59
Останні зміни: 25 Вер 2014 11:18
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10586

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу