Мулик, К. О.
(2013)
СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ
ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
с. 137-141.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті висвітлено сутність процесу інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами
англійської мови. Визначено роль інтегрованого навчання в процесі підготовки фахівців до професійного
спілкування іноземною мовою. Обґрунтовано доцільність впровадження курсу ''English for social
teachers'' у процесі професійної іншомовної підготовки майбутнього соціального педагога. Виокремлено
дидактичні та методичні принципи, на основі яких здійснюється процес інтегрованого навчання соціальної
педагогіки засобами англійської мови.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |