СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Мулик К. О. (2013) СУТНІСТЬ ПРОЦЕСУ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ПЕДАГОГІКИ ЗАСОБАМИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 137–141. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (272kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено сутність процесу інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови. Визначено роль інтегрованого навчання в процесі підготовки фахівців до професійного спілкування іноземною мовою. Обґрунтовано доцільність впровадження курсу ''English for social teachers'' у процесі професійної іншомовної підготовки майбутнього соціального педагога. Виокремлено дидактичні та методичні принципи, на основі яких здійснюється процес інтегрованого навчання соціальної педагогіки засобами англійської мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтегроване навчання, соціальна педагогіка, англійська мова, професійна підготовка, принципи
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 12:45
Оновлення: 15 Серп 2015 05:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10657

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу