Муранова, Н. П.
(2013)
АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
ISSN 2076-6173
Опис
У статті представлено результати емпіричного дослідження стану процесу доуніверситетської
фізико-математичної підготовки старшокласників; охарактеризовано рівні прояву цільового,
мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного і результативного критеріїв; результати
діагностики інтегровано у рівні фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в
технічному університеті. Сформульовано висновок про необхідність комплексного психолого-
педагогічного вивчення актуального стану доуніверситетської фізико-математичної підготовки
старшокласників до навчання в технічному університеті.
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному
університеті; критерії емпіричного дослідження (цільовий, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний,
рефлексивний, результативний. |
Теми: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач, що депонує: |
Руслана Іщук
|
Дата внесення: |
19 Лют 2014 12:55 |
Останні зміни: |
15 Серп 2015 05:49 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10658 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |