АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ

Муранова Н. П. (2013) АНАЛІЗ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ СТАРШОКЛАСНИКІВ ДО НАВЧАННЯ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (364kB) | Preview

Анотація

У статті представлено результати емпіричного дослідження стану процесу доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників; охарактеризовано рівні прояву цільового, мотиваційного, когнітивного, діяльнісного, рефлексивного і результативного критеріїв; результати діагностики інтегровано у рівні фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті. Сформульовано висновок про необхідність комплексного психолого- педагогічного вивчення актуального стану доуніверситетської фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рівень фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті; критерії емпіричного дослідження (цільовий, мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивний, результативний.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 19 Лют 2014 12:55
Оновлення: 15 Серп 2015 05:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10658

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу