Орел, Л. О.
(2013)
Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
с. 153-157.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з
математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний
критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування
позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання
студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з
математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |