Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів

Орел, Л. О. (2013) Формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). с. 153-157. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (245kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто мотиваційно-цільовий компонент у структурі організації самостійної роботи з математики майбутніх учителів початкових класів, з’ясовано ієрархію мотивів; виділено мотиваційний критерій, визначено його показники та рівні їх сформованості; запропоновано шляхи формування позитивної мотивації самостійної роботи з математики: формування професійної мотивації навчання студентів, формування інтересу до математики, формування інтересу до самостійної роботи з математики; наведено результати дослідження їх впливу на підвищення рівня мотивації студентів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: мотив, мотивація, самостійна робота з математики
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра математичного аналізу, бізнес-аналізу та статистики
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 20 Лют 2014 09:12
Останні зміни: 21 Вер 2016 10:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10660

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу