Редько, В. Г.
(2013)
ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ
ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
с. 172-179.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто проблему діагностики, динаміки зростання інтелектуального розвитку
іншомовної особистості школяра під кутом зору компетентнісного підходу до навчання. Об'єктами
контролю визначено лінгвістичну, мовленнєву, соціокультурну, загальнонавчальну компетенції.
Критеріями оцінювання слугують рівні навченості школярів, окреслені чинними навчальними
програмами, конкретно для кожного класу. Діагностику в системі шкільної іншомовної освіти автор
рекомендує здійснювати у формі психолого-педагогічного моніторингу. Він має бути дидактично
доцільно визначеним у часі: види і форми контролю повинні забезпечувати його швидку і необтяжливу
процедуру проведення.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |