Редько В. Г. (2013) ЗМІСТ ПІДРУЧНИКА ЯК ЗАСІБ ДІАГНОСТИКИ РОЗВИТКУ ІНШОМОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ ШКОЛЯРА. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 172–179. ISSN 2076-6173.
30.pdf
Завантажити (297kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто проблему діагностики, динаміки зростання інтелектуального розвитку
іншомовної особистості школяра під кутом зору компетентнісного підходу до навчання. Об'єктами
контролю визначено лінгвістичну, мовленнєву, соціокультурну, загальнонавчальну компетенції.
Критеріями оцінювання слугують рівні навченості школярів, окреслені чинними навчальними
програмами, конкретно для кожного класу. Діагностику в системі шкільної іншомовної освіти автор
рекомендує здійснювати у формі психолого-педагогічного моніторингу. Він має бути дидактично
доцільно визначеним у часі: види і форми контролю повинні забезпечувати його швидку і необтяжливу
процедуру проведення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Лют 2014 09:41 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:49 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10664 |