ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США

Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 180–184. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (257kB) | Preview

Анотація

У статті окреслено специфіку організації дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов в американських університетах. Визначено, що напрацювання дослідницьких університетів в освітній, науковій та інноваційній діяльності забезпечують трансформацію навчальної діяльності студентів у бік збільшення обсягу і подальшої диверсифікації її дослідницької складової. Наголошено, що дослідницька технологія сприяє успішній адаптації студентів у сфері обраної професії. Наведено приклади авторського спостереження за спільною науково-дослідницькою роботою викладачів і студентів в Університеті Місурі – Сент-Луіс, США.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дослідницькій підхід, дослідницький університет, майбутній вчитель іноземних мов, навчально-дослідницька діяльність, навчальне дослідження.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 07:30
Оновлення: 06 Жовт 2016 10:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10666

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу