Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. (2013) Особливості організації дослідницької діяльності студентів мовних педагогічних спеціальностей в університетській освіті США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 72. С. 180–184. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Завантажити (257kB) | Preview
Анотація
У статті окреслено специфіку організації дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов в
американських університетах. Визначено, що напрацювання дослідницьких університетів в освітній,
науковій та інноваційній діяльності забезпечують трансформацію навчальної діяльності студентів у
бік збільшення обсягу і подальшої диверсифікації її дослідницької складової. Наголошено, що
дослідницька технологія сприяє успішній адаптації студентів у сфері обраної професії. Наведено
приклади авторського спостереження за спільною науково-дослідницькою роботою викладачів і
студентів в Університеті Місурі – Сент-Луіс, США.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | дослідницькій підхід, дослідницький університет, майбутній вчитель іноземних мов, навчально-дослідницька діяльність, навчальне дослідження. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 21 Лют 2014 09:30 |
| Оновлення: | 06 Жовт 2016 13:07 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10666 |
| ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В., Волкова О. О. Особливості організації дослідницької діяльності студентів мовних педагогічних спеціальностей в університетській освіті США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2013. № 72. С. 180–184. |


