ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США

Самойлюкевич, І. В., Волкова, О. О. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ МОВНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ США. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). pp. 180-184. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (257kB) | Preview

Abstract

У статті окреслено специфіку організації дослідницької діяльності майбутніх учителів іноземних мов в американських університетах. Визначено, що напрацювання дослідницьких університетів в освітній, науковій та інноваційній діяльності забезпечують трансформацію навчальної діяльності студентів у бік збільшення обсягу і подальшої диверсифікації її дослідницької складової. Наголошено, що дослідницька технологія сприяє успішній адаптації студентів у сфері обраної професії. Наведено приклади авторського спостереження за спільною науково-дослідницькою роботою викладачів і студентів в Університеті Місурі – Сент-Луіс, США.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: дослідницькій підхід, дослідницький університет, майбутній вчитель іноземних мов, навчально-дослідницька діяльність, навчальне дослідження.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 21 Feb 2014 07:30
Last Modified: 06 Oct 2016 10:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10666

Actions (login required)

View Item View Item