Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства

Зимовець О. А. (2013) Особливості формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 209–216. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (287kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблему формування проектувальних та конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін в умовах інформаційного суспільства. Надано визначення проектувальних і конструктивних умінь учителів гуманітарних дисциплін та уточнено склад даних умінь з огляду на вимоги інформаційного суспільства. Визначено роль інформаційно-комунікаційних технологій у процесі формування проектувальних і конструктивних умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін та запропоновано систему вправ, спрямованих на їх формування, з використанням ІКТ.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 08:25
Оновлення: 15 Серп 2015 05:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10671

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу