КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ

Ткаченко В. В. (2013) КРИТЕРІЇ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ, ВМІНЬ І НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ СОЦІОЛОГІВ НА ЗАСАДАХ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 228–233. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (281kB) | Preview

Анотація

У статті визначено критерії оцінки рівня сформованості особистісних та професійних якостей майбутніх соціологів. Відповідно до наявності компонентів професіоналізму виокремлено рівні сформованості професіоналізму майбутніх соціологів. Охарактеризовано методологічні принципи діагностики компонентів професіоналізму студентів-соціологів. Наведено інформацію щодо теоретичних та емпіричних методів дослідження сформованості компонентів професіоналізму майбутніх соціологів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: особистісно орієнтований підхід, критерії оцінки сформованості професіоналізму, майбутні соціологи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 09:15
Оновлення: 15 Серп 2015 05:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10674

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу