Особливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики

Семенець, С. П. (2006) Особливості лабораторних та практичних форм розвивального навчання в системі методичної підготовки майбутніх учителів математики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). pp. 23-27.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (135kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано лабораторні та практичні форми методичної підготовки майбутніх учителів математики в контексті концепції розвивальної освіти. Із цих позицій обґрунтовуються дидактичні особливості вивчення методики навчання математики, курсу елементарної математики, врахування яких сприяє самостійному розв’язуванню майбутніми фахівцями усіх типів задач: математичних, навчальних, навчально-методичних, методичних, педагогічних, науково-дослідних.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Mathematical Analysis, Business Analysis and Statistics
Depositing User: О.В. Роговченко
Date Deposited: 08 Dec 2008 13:45
Last Modified: 03 Oct 2016 09:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1071

Actions (login required)

View Item View Item