ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАНЯТЬ З ПЛАВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Яворська, Т. Є., Крук, А. З. (2014) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ ЗАНЯТЬ З ПЛАВАННЯ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ДІТЕЙ СЕРЕДНЬОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Materiály X mezinárodní vědecko - praktická konference «Moderní vymoženosti vědy – 2014», 26. с. 11-13.

[img]
Перегляд
Text
Download (152kB) | Перегляд

Опис

На сьогоднішній день сучасні умови життя значно знижують рівень рухо¬вої активності, істотно скорочують фізичні навантаження, суттєво погіршують якість життя, збільшують частоту загострень хронічних захворювань, що при¬зводять до зниження загального тонусу організму, імунітету та стають переш¬кодою для нормального розвитку дитини. Плавання - один із популярніших видів спорту та масових форм відпо-чинку, один із найважливіших різновидів рухової діяльності людини, що має прикладне, лікувально-оздоровче, профілактичне та спортивне значення. Про¬блема впровадження занять з плавання в навчально-виховний процес у заклади освіти для підвищення функціональних можливостей організму дітей середньо¬го шкільного віку є актуальною та вимагає подальшого вивчення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Плавання, середній шкільний вік
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра теоретико-методичних основ фізичного виховання та спорту
Користувач, що депонує: лаборант К.Ю. Пелешок
Дата внесення: 21 Бер 2014 10:22
Останні зміни: 24 Січ 2018 07:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10759

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу