Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі

Якса Н. В. (2006) Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 28–31.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Preview

Анотація

— Укр. У статті відображено проблему взаємодії суб’єктів освітнього простору у контексті світових та євроінтеграційних процесів. Виділено різні аспекти міжособистісної взаємодії, що пов’язані із соціальними установками, ціннісними орієнтаціями полікультурної особистості. Значну увагу звернено на аналіз у гуманістичній психології ідеї самореалізації та чинників, що зумовлюють її успішність.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: О.В. Роговченко
Дата подачі: 08 Груд 2008 13:52
Оновлення: 14 Серп 2015 14:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1079

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу