Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі

Якса, Н. В. (2006) Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 28-31.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Перегляд

Опис

— Укр. У статті відображено проблему взаємодії суб’єктів освітнього простору у контексті світових та євроінтеграційних процесів. Виділено різні аспекти міжособистісної взаємодії, що пов’язані із соціальними установками, ціннісними орієнтаціями полікультурної особистості. Значну увагу звернено на аналіз у гуманістичній психології ідеї самореалізації та чинників, що зумовлюють її успішність.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: О.В. Роговченко
Дата внесення: 08 Груд 2008 13:52
Останні зміни: 14 Серп 2015 14:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1079

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу