Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі

Якса, Н. В. (2006) Проблема взаємодії суб’єктів освітнього процесу у зарубіжній психолого-педагогічній літературі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). pp. 28-31.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Preview

Abstract

— Укр. У статті відображено проблему взаємодії суб’єктів освітнього простору у контексті світових та євроінтеграційних процесів. Виділено різні аспекти міжособистісної взаємодії, що пов’язані із соціальними установками, ціннісними орієнтаціями полікультурної особистості. Значну увагу звернено на аналіз у гуманістичній психології ідеї самореалізації та чинників, що зумовлюють її успішність.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
Depositing User: О.В. Роговченко
Date Deposited: 08 Dec 2008 13:52
Last Modified: 14 Aug 2015 14:42
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1079

Actions (login required)

View Item View Item