Вербило, А. В., Міхеєва, Г. М.
(2014)
РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ.
«БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів.
с. 494-496.
Опис
Розв’язок задач потребує прояву елементів творчого підходу до використання наявних знань. Особливу увагу варто звернути на завдання, які мають тісний зв'язок з практичною діяльністю людини. Якщо школярі під час навчання навчилися не лише розв’язувати такі задачі, але і самостійно складати їх, то можна вважати, що вчитель успішно реалізував принцип зв’язку навчання з життям в навчально-виховному процесі.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |