РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ

Вербило А. В., Міхеєва Г. М. (2014) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. С. 494–496.

[img]
Preview
Текст
Download (345kB) | Preview

Анотація

Розв’язок задач потребує прояву елементів творчого підходу до використання наявних знань. Особливу увагу варто звернути на завдання, які мають тісний зв'язок з практичною діяльністю людини. Якщо школярі під час навчання навчилися не лише розв’язувати такі задачі, але і самостійно складати їх, то можна вважати, що вчитель успішно реалізував принцип зв’язку навчання з життям в навчально-виховному процесі.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Задачі, розв’язання, розділ “Людина”, творчі завдання, висновки
Класифікатор: Q Наука > QK Ботаніка
Відділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач: Ганна Федорович
Дата подачі: 07 Квіт 2014 12:40
Оновлення: 15 Серп 2015 05:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10796

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу