Вербило А. В., Міхеєва Г. М. (2014) РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ ШКОЛЯРІВ В РОЗДІЛІ БІОЛОГІЇ “ЛЮДИНА” ШЛЯХОМ ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. С. 494–496.
Preview
А._В._Вербило__Г._М._Міхеєва.pdf
Завантажити (345kB) | Preview
Анотація
Розв’язок задач потребує прояву елементів творчого підходу до використання наявних знань. Особливу увагу варто звернути на завдання, які мають тісний зв'язок з практичною діяльністю людини. Якщо школярі під час навчання навчилися не лише розв’язувати такі задачі, але і самостійно складати їх, то можна вважати, що вчитель успішно реалізував принцип зв’язку навчання з життям в навчально-виховному процесі.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Задачі, розв’язання, розділ “Людина”, творчі завдання, висновки |
Класифікатор: | Q Наука > QK Ботаніка |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття |
Користувач: | Ганна Федорович |
Дата подачі: | 07 Квіт 2014 12:40 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 05:59 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10796 |