СТРУКТУРА ДОСЛІДНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ: КОМПОНЕНТИ ТА ПОЕЛЕМЕНТНИЙ СКЛАД

Кістін Ю., Сидорович М. (2014) СТРУКТУРА ДОСЛІДНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ: КОМПОНЕНТИ ТА ПОЕЛЕМЕНТНИЙ СКЛАД. «БІОЛОГІЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ – 2014»: Збірник наукових праць V Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих учених і студентів. С. 507–513.

[img]
Preview
Текст
Download (397kB) | Preview

Анотація

Тенденції розвитку суспільства потребують нових системно-організуючих підходів до підготовки висококваліфікованого спеціаліста, зокрема, майбутнього біолога. Вказане може бути реалізоване за рахунок удосконалення змісту професійної підготовки фахівця, який вільно саморозвивається та самореалізується, здатний до гнучкої зміни способів і форм життєдіяльності на основі комунікації професійної освіти і принципу соціальної відповідальності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Системно-організуючі підходи,висококваліфікований спеціаліст, біолог,професійна підготовка фахівця,професійна освіта.
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Відділи: Природничий факультет > Кафедра ботаніки, біоресурсів та збереження біорізноманіття
Користувач: Ганна Федорович
Дата подачі: 08 Квіт 2014 10:30
Оновлення: 15 Серп 2015 06:00
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10806

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу