Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів

Ленчук І. Г. (2014) Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 69–73. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (297kB) | Preview

Анотація

Дано узагальнене обґрунтування розгорнутої схеми повномасштабного впровадження у вищих педагогічних навчальних закладах концепції структурно-системного навчання геометрії конструктивно-генетичним методом. Вирізняються протиріччя в сучасних підходах до постановки питання. Пропонуються шляхи інноваційної модернізації навчального процесу через геометризацію та унаочнення пропозицій, широке впровадження у практику викладання й учіння найпершої з наук візуальних графічних і графоаналітичних способів діяльності студентів. Подається теоретична новизна і практична значущість результатів проведеного дослідження.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: евклідова геометрія, структурно-системне навчання, конструктивно-генетичний метод
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 24 Квіт 2014 05:51
Оновлення: 03 Жовт 2016 11:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11080

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу