Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів

Ленчук, І. Г. (2014) Зміст і особливості процесу навчання евклідової геометрії майбутніх учителів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 69-73. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (297kB) | Preview

Abstract

Дано узагальнене обґрунтування розгорнутої схеми повномасштабного впровадження у вищих педагогічних навчальних закладах концепції структурно-системного навчання геометрії конструктивно-генетичним методом. Вирізняються протиріччя в сучасних підходах до постановки питання. Пропонуються шляхи інноваційної модернізації навчального процесу через геометризацію та унаочнення пропозицій, широке впровадження у практику викладання й учіння найпершої з наук візуальних графічних і графоаналітичних способів діяльності студентів. Подається теоретична новизна і практична значущість результатів проведеного дослідження.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: евклідова геометрія, структурно-системне навчання, конструктивно-генетичний метод
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 24 Apr 2014 05:51
Last Modified: 03 Oct 2016 11:10
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11080

Actions (login required)

View Item View Item