Біденко Л. В.
(2014)
РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
С. 84–87.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розкрито важливість урахування психологічних чинників у формуванні лінгвокогнітивних
умінь майбутніх учителів російської мови засобами інформаційних технологій. Особливу увагу приділено
ролі таким психологічним механізмам, як увазі, пам'яті, сприйманню, що приймають активну участь у
пізнавальній діяльності студента під час навчання. Автором розглянуто і висвітлено точки зору
провідних учених на реалізацію можливостей ефективного використання психологічних чинників
майбутніми вчителями з метою покращення учіння. Визначено місце інформаційних ресурсів під час
сприймання, розуміння та усвідомлення нової інформації.
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
вища школа, пізнавальний процес, лінгвокогнітивні уміння, увага, сприймання, пам'ять,
мислення, інформатизація навчального процесу вищої школи. |
Класифікатор: |
L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Внесення Користувача: |
Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі на зберігання: |
24 Квіт 2014 07:08 |
Останнє оновлення: |
15 Серп 2015 06:20 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11084 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |