РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ

Біденко Л. В. (2014) РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНИХ МЕХАНІЗМІВ У ФОРМУВАННІ ЛІНГВОКОГНІТИВНИХ УМІНЬ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 84–87. ISSN 2076-6173

[img]
Попередньо
Текст
Download (271kB) | Попередньо

Анотація

У статті розкрито важливість урахування психологічних чинників у формуванні лінгвокогнітивних умінь майбутніх учителів російської мови засобами інформаційних технологій. Особливу увагу приділено ролі таким психологічним механізмам, як увазі, пам'яті, сприйманню, що приймають активну участь у пізнавальній діяльності студента під час навчання. Автором розглянуто і висвітлено точки зору провідних учених на реалізацію можливостей ефективного використання психологічних чинників майбутніми вчителями з метою покращення учіння. Визначено місце інформаційних ресурсів під час сприймання, розуміння та усвідомлення нової інформації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вища школа, пізнавальний процес, лінгвокогнітивні уміння, увага, сприймання, пам'ять, мислення, інформатизація навчального процесу вищої школи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Внесення Користувача: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі на зберігання: 24 Квіт 2014 07:08
Останнє оновлення: 15 Серп 2015 06:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11084

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу