Шляхи до мотивації

Гуковська Т. Г. (2014) Шляхи до мотивації. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 88–92. ISSN 2076-6173

[img]
Попередньо
Текст
Download (267kB) | Попередньо

Анотація

У статті на основі аналізу наукової літератури та практичних досліджень розглянуто шляхи до мотивації при викладанні та вивченні мови. Мотивація вважається найбільш впливовим фактором у практиці викладання іноземної мови. Мотивація повинна бути різноманітною, гнучкою та ставити студента у центр процесу навчання. Сьогодні у зв’язку з глобалізацією життя, все більше людей вивчають іноземні мови. Якщо вони починають вивчати іноземну мову завдяки спонтанній особистій мотивації, задача викладача доволі проста. Якщо вивчення іноземної мови є вимогою освіти, викладачі часто стикаються з проблемою мотивування студентів до навчання. Нами запропоновано шість підходів до мотивації, які можуть стати на допомозі викладачам у вирішенні цієї задачі та відкрити перспективи мотивації.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: мотивація, зв'язок, явище, процес навчання, стратегія мотивації, прагматизм, спонтанна мотивація, комунікативність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Внесення Користувача: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі на зберігання: 24 Квіт 2014 07:30
Останнє оновлення: 15 Серп 2015 06:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11086

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу