Гуковська Т. Г.
(2014)
Шляхи до мотивації.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
С. 88–92.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті на основі аналізу наукової літератури та практичних досліджень розглянуто шляхи до
мотивації при викладанні та вивченні мови. Мотивація вважається найбільш впливовим фактором у
практиці викладання іноземної мови. Мотивація повинна бути різноманітною, гнучкою та ставити
студента у центр процесу навчання. Сьогодні у зв’язку з глобалізацією життя, все більше людей
вивчають іноземні мови. Якщо вони починають вивчати іноземну мову завдяки спонтанній особистій
мотивації, задача викладача доволі проста. Якщо вивчення іноземної мови є вимогою освіти, викладачі
часто стикаються з проблемою мотивування студентів до навчання. Нами запропоновано шість
підходів до мотивації, які можуть стати на допомозі викладачам у вирішенні цієї задачі та відкрити
перспективи мотивації.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |