Кажан, Ю. М.
(2014)
МЕТОД НАВЧАЛЬНИХ СТАНЦІЙ ЯК ОДИН З ЕФЕКТИВНИХ МЕТОДІВ ІНТЕРАКТИВНОГО
НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
с. 94-97.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті йдеться про використання інтерактивних методів навчання німецької мови з метою
підвищення ефективності навчального процесу та мотивації студентів до вивчення мови. Доведено, що
метод навчальних станцій дозволяє створити творчу атмосферу на занятті, сприяє формуванню та
вдосконаленню мовних навичок та мовленнєвих вмінь. При використанні даного методу студенти
вчаться планувати свій час, отримують навички самоконтролю, аналізу власного навчального успіху,
планування та проведення етапів роботи.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |