Федоренко, О. Г.
(2014)
ЧИННИКИ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО
ВЧИТЕЛЯ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
с. 155-158.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто чинники формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів за
допомогою інформаційно-комунікаційних технологій як педагогічна проблема, які були отримані з огляду
на внутрішню структуру самоосвітньої компетентності та зміст готовності вчителя до роботи з
ІКТ. Розглянуто сутність самоосвітньої діяльності вчителя, співвідношення самоосвітньої діяльності
та самоосвітньої компетентності.
Actions (login required)
 |
Перегляд елементу |