Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання

Якимчук, Н. В. (2014) Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 159-165. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (273kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто основні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. На основі аналізу наукових досліджень та публікацій і з урахуванням специфіки інтерактивного навчання виділено дидактичні принципи свідомості, активності, проблемності, взаємозв’язку навчання та життя, систематичності і послідовності, особистісно орієнтованої спрямованості навчання та методичні принципи комунікативності, професіоналізації, групової взаємодії, поєднання диференційованого й інтегрованого навчання мовних аспектів та видів мовленнєвої діяльності.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: дидактичні принципи, методичні принципи, граматична компетентність, майбутні філологи, інтерактивне навчання
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 28 Квіт 2014 06:32
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11103

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу