Якимчук Н. В.
(2014)
Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
С. 159–165.
ISSN 2076-6173
Анотація
У статті розглянуто основні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. На основі аналізу наукових досліджень та публікацій і з урахуванням специфіки інтерактивного навчання виділено дидактичні принципи
свідомості, активності, проблемності, взаємозв’язку навчання та життя, систематичності і
послідовності, особистісно орієнтованої спрямованості навчання та методичні принципи
комунікативності, професіоналізації, групової взаємодії, поєднання диференційованого й інтегрованого
навчання мовних аспектів та видів мовленнєвої діяльності.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |