Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання

Якимчук Н. В. (2014) Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 159–165. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (273kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто основні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. На основі аналізу наукових досліджень та публікацій і з урахуванням специфіки інтерактивного навчання виділено дидактичні принципи свідомості, активності, проблемності, взаємозв’язку навчання та життя, систематичності і послідовності, особистісно орієнтованої спрямованості навчання та методичні принципи комунікативності, професіоналізації, групової взаємодії, поєднання диференційованого й інтегрованого навчання мовних аспектів та видів мовленнєвої діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: дидактичні принципи, методичні принципи, граматична компетентність, майбутні філологи, інтерактивне навчання
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Квіт 2014 06:32
Оновлення: 15 Серп 2015 06:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11103

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу