Якимчук Н. В. (2014) Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 159–165. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Завантажити (273kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто основні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. На основі аналізу наукових досліджень та публікацій і з урахуванням специфіки інтерактивного навчання виділено дидактичні принципи
свідомості, активності, проблемності, взаємозв’язку навчання та життя, систематичності і
послідовності, особистісно орієнтованої спрямованості навчання та методичні принципи
комунікативності, професіоналізації, групової взаємодії, поєднання диференційованого й інтегрованого
навчання мовних аспектів та видів мовленнєвої діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | дидактичні принципи, методичні принципи, граматична компетентність, майбутні філологи, інтерактивне навчання |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Квіт 2014 06:32 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11103 |
ДСТУ 8302:2015: | Якимчук Н. В. Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 159–165. |