Якимчук Н. В. (2014) Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 159–165. ISSN 2076-6173.
31.pdf
Завантажити (273kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто основні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. На основі аналізу наукових досліджень та публікацій і з урахуванням специфіки інтерактивного навчання виділено дидактичні принципи
свідомості, активності, проблемності, взаємозв’язку навчання та життя, систематичності і
послідовності, особистісно орієнтованої спрямованості навчання та методичні принципи
комунікативності, професіоналізації, групової взаємодії, поєднання диференційованого й інтегрованого
навчання мовних аспектів та видів мовленнєвої діяльності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | дидактичні принципи, методичні принципи, граматична компетентність, майбутні філологи, інтерактивне навчання |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 28 Квіт 2014 09:32 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 09:22 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11103 |
| ДСТУ 8302:2015: | Якимчук Н. В. Дидактичні та методичні принципи формування англомовної граматичної компетентності майбутніх філологів у процесі інтерактивного навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 159–165. |


