ЗМІСТ І МІСЦЕ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СЕРЕД ІНШИХ КОМПОНЕНТІВ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ

Баландюк Р. Г. (2014) ЗМІСТ І МІСЦЕ ЕКОНОМІЧНОЇ СКЛАДОВОЇ СЕРЕД ІНШИХ КОМПОНЕНТІВ ЗМІСТУ ШКІЛЬНОЇ ІСТОРИЧНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 166–170. ISSN 2076-6173

[img]
Попередньо
Текст
Download (281kB) | Попередньо

Анотація

У даній статті розкрито сутність змісту освіти як системи вимог суспільства до молодої людини з метою підготовки її до життя. Як складова частина "змісту освіти" описується поняття "зміст історичної освіти", в якому акцент робиться на людину, а політична, економічна історія постають фоном, щоб зрозуміти умови життя людини в певну епоху. Уточнено сутність поняття "економічна складова змісту історії" як одного з компонентів змісту шкільної історичної освіти, визначено його основні функції та особливості, встановлено, що цей компонент закладає основу економічних знань, умінь та навичок, які необхідні учням для застосування в різних життєвих ситуаціях.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: економічна історія, зміст освіти, зміст історичної освіти, економічна складова змісту шкільної освіти.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Внесення Користувача: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі на зберігання: 28 Квіт 2014 06:38
Останнє оновлення: 15 Серп 2015 06:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11104

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу