СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ

Моркотун С. Б. (2014) СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 185–188. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (288kB) | Preview

Анотація

Прагматичний ефект, який передбачається будь-яким медіатекстом, – це ефект впливу. У зв’язку з його посиленням у сучасних ЗМІ, журналісти вдаються до залучення нових мовних засобів з метою формування певного ставлення до подій. У статті проаналізовано вербальні сугестеми, що використовуються у медіатекстах англомовних ЗМІ для впливу на реципієнта. Засоби сугестії автор аналізує на фонографічному, лексичному та синтаксичному рівнях. Сугестеми надають повідомленню динамічності й інформаційної насиченості. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути психотехнічного ефекту маніпуляції.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: сугестія, сугестема, медіатекст, засоби масової інформації.
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Квіт 2014 07:49
Оновлення: 15 Серп 2015 06:23
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11108

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу