Електронна бібліотека Житомирського державного університету

СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ

Моркотун С. Б. (2014) СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 185–188. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 36.pdf]
Preview
Текст
36.pdf

Завантажити (288kB) | Preview

Анотація

Прагматичний ефект, який передбачається будь-яким медіатекстом, – це ефект впливу. У зв’язку з
його посиленням у сучасних ЗМІ, журналісти вдаються до залучення нових мовних засобів з метою
формування певного ставлення до подій. У статті проаналізовано вербальні сугестеми, що
використовуються у медіатекстах англомовних ЗМІ для впливу на реципієнта. Засоби сугестії автор
аналізує на фонографічному, лексичному та синтаксичному рівнях. Сугестеми надають повідомленню
динамічності й інформаційної насиченості. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути
психотехнічного ефекту маніпуляції.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: сугестія, сугестема, медіатекст, засоби масової інформації.
Класифікатор: P Мова та література > PE Англійська мова
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Квіт 2014 07:49
Оновлення: 15 Серп 2015 06:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11108
ДСТУ 8302:2015: Моркотун С. Б. СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 185–188.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу