Моркотун С. Б. (2014) СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 185–188. ISSN 2076-6173.
36.pdf
Завантажити (288kB) | Preview
Анотація
Прагматичний ефект, який передбачається будь-яким медіатекстом, – це ефект впливу. У зв’язку з
його посиленням у сучасних ЗМІ, журналісти вдаються до залучення нових мовних засобів з метою
формування певного ставлення до подій. У статті проаналізовано вербальні сугестеми, що
використовуються у медіатекстах англомовних ЗМІ для впливу на реципієнта. Засоби сугестії автор
аналізує на фонографічному, лексичному та синтаксичному рівнях. Сугестеми надають повідомленню
динамічності й інформаційної насиченості. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути
психотехнічного ефекту маніпуляції.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | сугестія, сугестема, медіатекст, засоби масової інформації. |
Класифікатор: | P Мова та література > PE Англійська мова |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Квіт 2014 07:49 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11108 |
ДСТУ 8302:2015: | Моркотун С. Б. СУГЕСТИВНИЙ ХАРАКТЕР АНГЛОМОВНИХ МЕДІАТЕКСТІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 185–188. |