ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Форостюк, І. В. (2014) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 206-209. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (274kB) | Перегляд

Опис

У даній статті розглянуто методи формування міжкультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Описано зміст понять ''міжкультурна комунікація'' та ''міжкультурна компетенція''. Представлено практичні можливості реалізації поставленої мети – формування міжкультурної компетенції як під час аудиторних занять, так і під час заходів, що мають відбуватися у позааудиторний період. Як один із продуктивних засобів пропонується метод проектів, який демонструється на прикладі позааудиторного навчально-виховного заходу. Обґрунтовано необхідність контролю рівня сформованості міжкультурної компетенції не звичайними тестами, а за допомогою анкет самооцінювання

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: міжкультурний, компетенція, комунікація, метод проектів, позааудиторна діяльність.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 28 Квіт 2014 12:20
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11117

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу