Форостюк І. В. (2014) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 73. С. 206–209. ISSN 2076-6173.
41.pdf
Завантажити (274kB) | Preview
Анотація
У даній статті розглянуто методи формування міжкультурної компетенції студентів нефілологічних
спеціальностей вищих навчальних закладів. Описано зміст понять ''міжкультурна комунікація'' та
''міжкультурна компетенція''. Представлено практичні можливості реалізації поставленої мети –
формування міжкультурної компетенції як під час аудиторних занять, так і під час заходів, що мають
відбуватися у позааудиторний період. Як один із продуктивних засобів пропонується метод проектів,
який демонструється на прикладі позааудиторного навчально-виховного заходу. Обґрунтовано
необхідність контролю рівня сформованості міжкультурної компетенції не звичайними тестами, а за
допомогою анкет самооцінювання
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | міжкультурний, компетенція, комунікація, метод проектів, позааудиторна діяльність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 28 Квіт 2014 12:20 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11117 |
ДСТУ 8302:2015: | Форостюк І. В. ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ . Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2014. № 73. С. 206–209. |