ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Форостюк І. В. (2014) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). С. 206–209. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (274kB) | Preview

Анотація

У даній статті розглянуто методи формування міжкультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Описано зміст понять ''міжкультурна комунікація'' та ''міжкультурна компетенція''. Представлено практичні можливості реалізації поставленої мети – формування міжкультурної компетенції як під час аудиторних занять, так і під час заходів, що мають відбуватися у позааудиторний період. Як один із продуктивних засобів пропонується метод проектів, який демонструється на прикладі позааудиторного навчально-виховного заходу. Обґрунтовано необхідність контролю рівня сформованості міжкультурної компетенції не звичайними тестами, а за допомогою анкет самооцінювання

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: міжкультурний, компетенція, комунікація, метод проектів, позааудиторна діяльність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 28 Квіт 2014 12:20
Оновлення: 15 Серп 2015 06:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11117

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу