ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Форостюк І. В. (2014) ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ ПІД ЧАС АУДИТОРНОЇ ТА ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ ЗІ СТУДЕНТАМИ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). pp. 206-209. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (274kB) | Preview

Abstract

У даній статті розглянуто методи формування міжкультурної компетенції студентів нефілологічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Описано зміст понять ''міжкультурна комунікація'' та ''міжкультурна компетенція''. Представлено практичні можливості реалізації поставленої мети – формування міжкультурної компетенції як під час аудиторних занять, так і під час заходів, що мають відбуватися у позааудиторний період. Як один із продуктивних засобів пропонується метод проектів, який демонструється на прикладі позааудиторного навчально-виховного заходу. Обґрунтовано необхідність контролю рівня сформованості міжкультурної компетенції не звичайними тестами, а за допомогою анкет самооцінювання

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: міжкультурний, компетенція, комунікація, метод проектів, позааудиторна діяльність.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Users 2944 not found.
Date Deposited: 28 Apr 2014 12:20
Last Modified: 15 Aug 2015 06:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11117

Actions (login required)

View Item View Item