Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама

Денисевич О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. С. 100–106.

[img]
Preview
Текст
Download (708kB) | Preview

Анотація

У статті викладено результати вільного асоціативного експерименту зі словом-стимулом реклама, проаналізовано асоціативні зв’язки реакцій зі стимулом, розмежовано поняття рекламна лексика і лексика реклами

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: вільний асоціативний експеримент, реакція, слово-стимул, мовна картини світу, рекламна лексика, лексика реклами. В статье представлено результаты свободного ассоциативного эксперимента со словом-стимулом реклама, проанализировано ассоциативные связи со стимулом, разграничено понятия рекламная лексика и лексика рекламы
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 23 Трав 2014 08:48
Оновлення: 15 Серп 2015 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11168

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу