Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама

Денисевич, О. В. (2011) Психосемантичні особливості асоціативного поля стимула реклама. Психолінгвістика: [зб. наук. праць ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"]. pp. 100-106.

[img]
Preview
Text
Download (708kB) | Preview

Abstract

У статті викладено результати вільного асоціативного експерименту зі словом-стимулом реклама, проаналізовано асоціативні зв’язки реакцій зі стимулом, розмежовано поняття рекламна лексика і лексика реклами

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: вільний асоціативний експеримент, реакція, слово-стимул, мовна картини світу, рекламна лексика, лексика реклами. В статье представлено результаты свободного ассоциативного эксперимента со словом-стимулом реклама, проанализировано ассоциативные связи со стимулом, разграничено понятия рекламная лексика и лексика рекламы
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 23 May 2014 08:48
Last Modified: 15 Aug 2015 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11168

Actions (login required)

View Item View Item