Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)

Денисевич, О. В., Недашківська, Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. с. 270-276.

[img]
Перегляд
Text
Download (485kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто шляхи виокремлення конотативного значення у асоціативному полі. Проаналізовано емоційні реакції позитивного та негативного змісту в асоціативних полях рекламної лексики

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, конотативне значення
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 12 Трав 2014 10:50
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11171

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу