Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)

Денисевич О. В., Недашківська Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. С. 270–276.

[img]
Preview
Текст
Download (485kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто шляхи виокремлення конотативного значення у асоціативному полі. Проаналізовано емоційні реакції позитивного та негативного змісту в асоціативних полях рекламної лексики

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, конотативне значення
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 12 Трав 2014 10:50
Оновлення: 15 Серп 2015 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11171

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу