Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту)

Денисевич, О. В. and Недашківська, Т. Є. (2014) Емоційність рекламної лексики (на матеріалі вільного асоціативного експерименту). Український інформаційний простір: Науковий журнал. – Число 2.. pp. 270-276.

[img]
Preview
Text
Download (485kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто шляхи виокремлення конотативного значення у асоціативному полі. Проаналізовано емоційні реакції позитивного та негативного змісту в асоціативних полях рекламної лексики

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, конотативне значення
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism and Didactic Philology
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 12 May 2014 10:50
Last Modified: 15 Aug 2015 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11171

Actions (login required)

View Item View Item