НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ

Королюк О. М. (2010) НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ. НАУКОВИЙ ПОШУК МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ (3). С. 171–175.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Саме завдяки диференціації забезпечується підтримка, розвиток та самореалізація особистості кожного учня, студента. Така організація навчальної діяльності сприяє зміцненню віри в себе, у власні сили й можливості. Здійснення диференціації створює також передумови для впровадження особистісно орієнтованих педагогічних технологій, утвердження гуманістичних основ освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 3736 не знайдено.
Дата подачі: 21 Трав 2014 08:38
Оновлення: 15 Серп 2015 06:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11333

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу