НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ

Королюк, О. М. (2010) НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ. НАУКОВИЙ ПОШУК МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ (3). с. 171-175.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Саме завдяки диференціації забезпечується підтримка, розвиток та самореалізація особистості кожного учня, студента. Така організація навчальної діяльності сприяє зміцненню віри в себе, у власні сили й можливості. Здійснення диференціації створює також передумови для впровадження особистісно орієнтованих педагогічних технологій, утвердження гуманістичних основ освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Ященко
Дата внесення: 21 Трав 2014 08:38
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11333

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу