НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ

Королюк, О. М. (2010) НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ НАВЧАННЯ. НАУКОВИЙ ПОШУК МОЛОДИХ ДОСЛІДНИКІВ (3). pp. 171-175.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Саме завдяки диференціації забезпечується підтримка, розвиток та самореалізація особистості кожного учня, студента. Така організація навчальної діяльності сприяє зміцненню віри в себе, у власні сили й можливості. Здійснення диференціації створює також передумови для впровадження особистісно орієнтованих педагогічних технологій, утвердження гуманістичних основ освіти.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант Наталія Ященко
Date Deposited: 21 May 2014 08:38
Last Modified: 15 Aug 2015 06:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11333

Actions (login required)

View Item View Item