Арешонков, В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 106-108. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління |
Користувач, що депонує: | І.М. Гінгін |
Дата внесення: | 21 Жов 2008 11:06 |
Останні зміни: | 23 Січ 2018 13:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1136 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |