Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу

Арешонков, В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). с. 106-108. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра права та публічного управління
Користувач, що депонує: І.М. Гінгін
Дата внесення: 21 Жов 2008 11:06
Останні зміни: 23 Січ 2018 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1136

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу