Арешонков, В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 106-108. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Preview |
Abstract
У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
Divisions: | Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration |
Depositing User: | І.М. Гінгін |
Date Deposited: | 21 Oct 2008 11:06 |
Last Modified: | 23 Jan 2018 13:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1136 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |