Арешонков В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). С. 106–108. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | І.М. Гінгін |
Дата подачі: | 21 Жовт 2008 11:06 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1136 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |