Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу

Арешонков, В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 106-108.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: І.М. Гінгін
Date Deposited: 21 Oct 2008 11:06
Last Modified: 14 Aug 2015 14:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1136

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics