Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу

Арешонков, В. Ю. (2005) Модель удосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 106-108. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (117kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано проблему моделювання вдосконалення педагогічної самоорганізації вчителів на основі використання складових професійної компетентності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Law and Public Administration
Depositing User: І.М. Гінгін
Date Deposited: 21 Oct 2008 11:06
Last Modified: 23 Jan 2018 13:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1136

Actions (login required)

View Item View Item