Королюк, О. М.
(2013)
Модель диференціації самостійної роботи студентів у процесі вивчення математики в коледжах технічного профілю.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3(69)).
с. 108-112.
ISSN 2076-6173
Опис
У даній статті представлена модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів у процесі вивчення математики, обґрунтовані складові цієї моделі: мета самостійної роботи студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові самостійної роботи; диференціація її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати, їх контроль і самоконтроль
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |