Модель диференціації самостійної роботи студентів у процесі вивчення математики в коледжах технічного профілю

Королюк О. М. (2013) Модель диференціації самостійної роботи студентів у процесі вивчення математики в коледжах технічного профілю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3(69)). С. 108–112. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (311kB) | Preview

Анотація

У даній статті представлена модель диференціації самостійної роботи студентів технічних коледжів у процесі вивчення математики, обґрунтовані складові цієї моделі: мета самостійної роботи студентів, яка визначається соціальним замовленням держави; структурні і функціональні складові самостійної роботи; диференціація її змісту, видів і методів; педагогічні умови та особливості навчання в коледжах технічного профілю; процес організації самостійної роботи; очікувані результати, їх контроль і самоконтроль

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > QA Математика
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра алгебри та геометрії
Користувач: Користувачі 3736 не знайдено.
Дата подачі: 21 Трав 2014 08:52
Оновлення: 07 Бер 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11363

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу