ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО КОЛЕДЖУ

Королюк, О. М. (2006) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНОГО КОЛЕДЖУ. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг (2(4)). pp. 595-600.

[img]
Preview
Text
Download (232kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто деякі аспекти організації самостійної роботи студентів-першокурсників, запропоновано тематичний план факультативу „Основи організації самостійної роботи в коледжі”, визначено педагогічні умови диференціації самостійної роботи в процесі вивчення природничо-математичних дисциплін у коледжі технічного профілю.

Item Type: Article
Subjects: Q Science > Q Science (General)
Q Science > QA Mathematics
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Algebra and Geometry
Depositing User: лаборант Наталія Ященко
Date Deposited: 21 May 2014 08:56
Last Modified: 15 Aug 2015 06:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11371

Actions (login required)

View Item View Item